Na een voorzichtige start kijken wij de toekomst met vertrouwen tegemoet. Onze naamsbekendheid binnen de wijk is gegroeid en we rijden iedere week meer ritjes!
‘Door blessure aan een been kan ik mijn auto niet gebruiken.
Mobuur is echt een uitkomst.’
Klanten reageren positief op onze diensten, meestal staan we binnen enkele minuten aan de deur. De behulpzaamheid van de chauffeurs gaat heel ver, een helpende arm voor iemand die slecht ter been is, het tillen van zware boodschappen of gewoon een gezellig praatje? Daar draaien zij de hand niet voor om.
‘Sinds ik gebruik maak van Mobuur voel ik mij veel zelfstandiger.’
Veel mensen gaan bijvoorbeeld naar het Mercatorplein voor hun boodschappen, van en naar diverse verzorgingshuizen in de wijk (zoals Veenkamp, Casa Bonita, de Arkel, Loohof en de Berkenhove). Of ze gebruiken Mobuur voor een ritje naar de kapper. Ook hebben we al een paar keer een kat naar de dierenkliniek gebracht. En we rijden wekelijks naar natuurwinkel Gimsel om een bestelling op te halen voor een klant met gezondheidsproblemen. U merkt, er is veel mogelijk!
‘Wat een prettige ondersteuning van de chauffeurs! Zelfs mijn zware tas met boodschappen wordt naar binnen gebracht.’
Mogelijke extra diensten:
Haal en brengservice naar een bushalte binnen de wijk. Brengservice en binnen het uur weer opgehaald worden? Ritje naar huis kost u dan niks extra. Ook uw rollator past prima in de auto.
Verzoek of vraag?
Heeft u een bijzonder verzoek of een vraag waarbij u denkt, zou dit kunnen?
We zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 tot 17:00 te bereiken: contact@mobuur.nl of bel 06 – 30 47 89 79.